grapefrukt

Hejsan!
Måndag kväll, tvättstugan är alldeles strax klar och jag är precis nyduschad. Innan var jag som sagt på stan med katja och handlade lite nödvändigheter som jag förklarade innan. Bla. ansiktskräm, linnen, smink, sminkväska mm. :) Imorgon efter jobbet blir det stan igen haha katja skulle byta nått och jag ska väl kolla lite skit som alltid ;)
Men imorgon tänker jag fasen vänta på katja i järna, jag kommer ändå hem samtidigt som henne så då kan jag lika gärna vänta där istället för att åka massa omvägar!!
Jaja, ska inte skriva så mkt mer nu, ska kolla på ola-conny och morgan på tv och äta en grapefrukt innan jag ska ner till tvättstugan igen och hämta det sista, Sen blir det sängen för ikväll!
Vi hörs mer imorgon vänner, puss ♥


C-vitamin och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim