jag är för stark för att ge upp

Hejsan!
Nu ska ni få veta en ganska så kul sak som jag låg och skrattade åt för mig själv imorse när jag vakna ;) haha jag och katja var på bio igår, efter att ha åkt lite fel och gått lite vilse så kom vi ändå fram till heron där vi satt i typ en timme och kunde inte bestämma oss för vilken film vi skulle se, men till slut vart det nya American Pie och det är jag galet glad för! Haha den var asbra!! :D haha kom hem hur trött som helst typ halv 2 och innan jag somna skulle jag äta, tvätta bort sminket och blogga. När jag låg i sängen och skulle blogga så måste jag ha somnat för hade inte kommit längre än till rubriken ;) haha!
Jaja vakna vid 1-2 idag och det va sjukt skönt att sova ut efter en veckas jobb! Har duschat och fixat mig nu och strax ska vi till Lea på kalas! Så vi hörs senare, pussssss ♥
Haha!

Kommentarer
Postat av: william

vill se filmnen:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch In The Woods" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-04-28 @ 15:39:50
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim