min kväll

Godmorgon!
Tänkte berätta lite snabbt om min dag igår! Mötte Katja i järna så åkte vi tillsammans till södertälje och bestämde oss för att dra till mimmos o käka, vilket vi också gjorde! :D
Satt där i några timmar och snackade och tänkte gå hem till 7 då matchen började men vi glömde tiden och när klockan va 7 så började vi kolla matchen där istället. Så vi satt där på pizzerian och kollade hockeyn med dragan och resten av killarna där inne. En riktigt trevlig kväll, god mat, bra match och trevligt sällskap! :)
Vi gick därifrån 9 och så stog vi ute i kylan och snackade till 10 ungefär då jag drog hem :)

Idag är det onsdag och jag slapp åka till jobbet imorse då jag har tid hos tandläkaren idag! Får se om jag hinner tillbaks till jobbet sen efter det. 
Men måste kila och fixa mig nu, vi hörs mer senare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim