träningen satte sina spår!

Haha ja ni, det märks att det var ett tag sen jag tränade haha vaknade upp med träningsvärk i ben, mage och rumpa! Men det är bara bra haha men kan inte påstå att det är speciellt skönt..
Jaja vad händer idag då? Jo inte ett skit! Eller idag SKA jag plugga, fast först ska jag kolla på gårdagens bb. Sen ska jag träna och kanske städa också.
Det är torsdag, vilket betyder att det bara är 3 dagar kvar innan det är dags för praktik igen... buuuhu. Asså jag är mycket hellre i skolan än har praktik ska ni veta, this is killing me. Men får försöka stå ut, får snart komma tillbaks till skolan för en dag igen!
Nu ska jag checka bigbrother och sen plugga! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim