"har vi blivande hockeyfruar här?" "ja, det ser ut så!"

Haha åh jag är helt sjukt lycklig nu! Kvällen har spenderats i Gnesta med en massa kända hockerboys, mer än så behöver jag inte säga! Träffade världens snyggaste Landeskog, charmiga Dragan, Krüger m. Läpparna, Grossman och en massa fler!
Jag och Katja hade ett trevligt samtal med vår vän Dragan och Mark Owuya trodde vi var framtida hockeyfruar!;) haha

Aa, nu har jag precis duschat och ska sova eftersom klockan ringer 4 imorgon och det är dags för jobb!
Så vi hörs imorrn!

Btw, fattar inte hur man kan bli så grymt ful på bilder man tar med så fina killar!! Så mitt ansikte byttes ut mot en söt smiley :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim