3 days left!!

Hejsan på er vänner och ovänner!
Idag är det måndag och trots att tågen strulade imorse så kom jag i tid till jobbet tack vare snälla pappsen som gick upp trots att han var ledig halv 6 och skjutsade mig! Dagen gick trots allt ganska fort och tack gode gud för det för jag var trött som faaan hela dagen!
Efter jobbet åkte jag hem och åt en asgod middag med mina föräldrar och sen somnade jag i soffan, haha och aa nu har jag precis duschat!
Ska väl snart börja avrunda och hoppa i säng :)

Vetni?!?! Det är bara 3 dagar kvar på praktiken innan sommaren och det är så himla skönt, behöver bara gå upp 4 tre ynka dagar till! Hehe

Tisdag&torsdag: Praktik
Onsdag: Ledig --> Sveriges nationaldag!
Fredag: Studentlunch i skolan --> laga mat + servera :D
Lördag: Studentfika!
Söndag: Inga planer än sålänge.
Måndag: Praktik
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola --> SOMMARLOV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim