I don't care what you think about me, I don't think about you at all

Tjaa man!
Åh vilka härliga minnen de orden ger, underbart! :D
 
Idag är det fredag, endast tre dagar kvar innan jag börjar jobba och måste säga att det känns lite sådär.. men cash är bra att ha! Hehe
Imorse när jag gått upp gick jag direkt och tog en dusch, fixade mig och sen var det bara att sticka iväg och ge lillskruttan sin vaccination, gick huuur bra som helst! :) Efter det övningskörde jag hem igen och var iväg nästan direkt med mamma och hämta Lea på fritids. Sen var vi iväg och handlade och nu på kvällen har jag haft tvättstuga!
 
Ska alldeles strax krypa ner i sängen, imorgon väntar roliga planer! Hehe planerna är att åka upp till vår vackra huvudstad med Katjus och kika runt lite, trots att de lovat regn imorgon. Alltid mysigt med lite stockholmshäng!
 
Sen imorse fick jag också reda på vilket datum månadens roligaste "evenemang" är, i juli alltså. Åååh längtar tills det drar igång igen... Saknar som fan, haha :( Inte så långt kvar nu! :D :D
Aja, vi får höras mer imorgon mina vänner.
Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim