allergisk?

Tjatja vänner!
Söndag idag och sommartid, ni har inte glömt att ställa fram klockan en timme va? :D Man blir så motiverad och taggad inför sommaren när man ställer om klockan till sommartid, tycker ni inte det??
Aja, imorse när jag gick upp gjorde jag mig i ordning och åkte och handlade med mami och papi, sen när vi kom hem satt jag igång med att städa rummet, damma och byta sängkläder. Älska känslan att få somna i en nybäddad säng, bara hoppas att jag kommer upp klockan fyra imorgon ;)
Får förhoppningsvis ett samtal från min läkare imorgon också och då ska jag begära en ny tid för pricktest och en utredning på mina utslag då dom fortfarande är kvar. Måste lixom få veta vad det beror på. Kortison tabletterna som jag tar skulle ta bort klådan på en dag men har det fortfarande lika jävligt så måste göra nått innan jag kliar sönder hela kroppen. Undrar om jag ens får praktisera med mina utslag då det är så noga med regler och sånt i kök, får ta upp det imorgon så får vi se! :)
Men nu är middagen klar så ska dra och äta med min lilla familj, hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim