You are beautiful, and nobody has the right to make you feel like you're not

Hejsan!
När jag sitter och läser igenom mina inlägg de senaste dagarna så inser jag att jag varit ganska sur och tråkig haha. Jag ber om ursäkt för det men utslagen jag har har verkligen vart asjobbiga. Men jag var ju till närakuten igår och de tittade och sa att de bara var vanliga utslag men jag fick iaf kortisontabletter och om jag inte har helt fel så börjar det kännas lite bättre :) Så aa, så ligger det till.
Sen känns det ju ännu bättre att vi ställer om till sommartid nu inatt, våren är här och det är grymt fint väder ute. Det som inte känns så bra är att jag har praktik nu i 10 veckor framåt, ser inte alls fram emot det men får ta och träffa tjejerna så ofta jag kan ändå så jag inte längtar ihjäl mig ;) haha och sen sa jag ju sist att jag slipper plugg under praktiken men så är det verkligen inte den här gången. Kurserna är avslutade och jag har en massa inlämningar kvar, + att jag måste plugga till nationella som kommer under våren. Så jag är långt ifrån fri från plugg ;) haha men jaja, imorse gick jag upp vid halv 11 och tog min medicin, duschade och sminkade mig innan jag åkte till affären med mamma. Sen hem och nu har vi precis ätit tacos, muuums.
Ska kolla gårdagens avsnitt av bb och sen kanske plugga lite om jag har lust. Hörs iaf senare sen ikväll men jag ska lägga in lite bilder här nere, puss ♥
Våra grymma muffins! :D
Kanske ska börja med mittbena? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim