his perfection should only exist in fairy tales.

Hej.
Sitter i soffan och kollar på tv samtidigt som jag bloggar och tänker. Idag har det verkligen inte varit en bra dag. Har mått illa hela jävla dagen och varit lite deprimerad av lite olika anledningar, usch orkar inte..
Fredag kväll och jag sitter här och deppar lixom, kul liv. Men ska jobba imorgon, vilket jag inte heller är speciellt taggad inför.
Vill gå på hockey, vill få allt jag vill ha som jag aldrig kommer få, vill slippa att vara såhär deprimerad under hösten, jajaja.
 
Har ingenting att skriva, har ingen lust heller för den delen. Ska krypa ner i sängen under täcket och somna så man slipper dessa jobbiga tankar några timmar.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim