I love listening to lies when I know the truth.

Hallå där!
Måndag idag och sovmorgon till 10. Men eftersom jag skulle till tandläkaren halv 9 och vart klar där 5 minuter senare så satt jag på stan och väntade på katjus i cirkus 45 minuter, det var ju riktigt segt men pratade lite med louise i tele så då gick tiden liite fortare iaf :D
Skolan gick som den gick, börjar få såndär grymt jobbig rethosta igen, va tvungen att gå ut från lektionen pga ett hostanfall, haha jobbigaste!
Efter skolan åkte jag till stan en snabbis med wingman, köpte lite smink och en ny tröja från vero moda, assnygg!
Nu sitter jag i mitt rum igen med massa tända ljus, en kopp varm choklad och desperate på datorn, kan inte bli så mycket bättre, eller jo det kan det men inte just nu ;*
Vi hörs mer imorgon vänner, puss på rumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim