Paaaaaaaain

Tjatja!
Första dagen på jobbet idag då fast jobbade bara 6 timmar eftersom miljögrejs skulle dit och kollade så då slutade jag 12.
Åkte ner till stan med Katjus och gick runt och kollade lite efter jackor och annat och provade mina favoritskor inne på scorett igen, fick en gigantisk crush..igen på dom haha så måste verkligen inhandla ett par när pengarna kommer in på kontot!
 
Annars då, har en stukning/vrickning i vänster fot efter att mitt knä svek mig mitt i trappen på axa efter matchen i lördags, knät ve sig och jag ramlade ahaha så nu har jag lindat min fot som gör ont som satan, hoppas det blir bättre snart :(
 
Menmen ska kolla lite desperate nu och sen vet jag inte, jobb imorgon igen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim