solsidan!!

Goddag!
Vet faktiskt inte vad som har hänt med min usla uppdatering haha. Har helt enkelt inte haft någon ork eller lust att uppdatera bloggen något senaste dagarna. Men nu tänkte jag uppdatera lite snabbt. 
Min helg har varit ganska seg haha eftersom jag bara varit hemma hela helgen, men man behöver ju endå såna helger ibland. Igår var jag med mamma och pappa till åkers och hälsade på syster, fikade där och sen åkte vi och hämta andra syster på halkbanan. Idag har jag haft tvättstuga hela kvällen och sen var jag barnvakt ett par timmar åt Melvin och Lea. 
 
Endast 8 dagar kvar på praktiken nudå innan det är dags att gå tillbaks till skolan, älskade vackstanäs! Haha som jag har längtat alltså, ganska sjukt egentligen.. ;) haha men aa, jag är taggad och sugen på att komma tillbaks!
 
Ikväll är det säsongspremiär för solsidan också, den tredje säsongen som vi väntat på såå länge. Nu är den här! Söndagsunderhållning, välkommen!
 
Aja, ska sluta skriva nu och ladda upp med lite glass eller nått, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim