undra vem det är som blir utnyttjad

OKEJ LINNEA! Om det är så du vill ha det så ska jag tala om en sak för dig.
För det första så kan jag göra en jävla massa för att slippa dig. För det andra så har inte du en jävla aning om vilka jag pratar med och inte, och för att bevisa det så kan jag tala om för dig att jag har kontakt med varenda kille som jag pratat med senaste tiden. Så det är ingen idé att du försöker förstöra nått.
För det tredje så har jag ju absoluuuut ingen aning om vad du sagt till MIG om Elin när du hängde med louisarna. Fel igen, JAG MINNS VARENDA ORD.
Och jag sa till mig själv att jag inte skulle nämna några namn men det skiter jag i nu. Om vi ska prata om vem som blir utnyttjad av alla killar så kan jag hålla på hela kvällen.
Först har vi Niklas, som utnyttjade dig för att få ligga, du gick på det fleeera ggr och sen när han sket i dig så kom du till mig och var så jävla ledsen för att han dissade dig.
Sen har vi jonte som också utnyttjade dig för att få ligga, när du fick reda på att han inte brydde sig vart du skitledsen och kom återigen till mig och gnällde, seriöst du ville inte ens gå till skolan för att han var där.
Jag kan fortsätta hela kvällen och rada upp killar som UTNYTTJAT DIG för sex, så kom fan inte och säg att det är jag som ligger runt med killar. Jag sa åt dig hela jävla tiden att du skulle skita i dom men nu är jag glad att du inte lyssnade på mig, glad att dom utnyttjade dig.
 
Jag behöver inte ljuga eller knulla runt med alla killar i tälje för att få "status" eller kompisar. Jag är värd med än så, vilket du bevisat att du inte är.
Jag tycker på riktigt synd om dig, hahaha sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att ligga runt med killar är inte tufft, moget eller häftigt alls som vissa småtjejer verkar tro i dagens samhälle. Det slutar med att man i slutändan blir kallad slampa eller hora bland killarnas umgänges krets och sen sprids det bara. Ha lite självrespekt förfan..

Jag är jävligt glad över att ha en syster som inte är en form av en slampa. Dock undrar jag lite hur du/ni tänker när ni tjafsar om ingenting? på bloggen dessutom. Seriöst tjejer det är dags att växa upp. Allra helst du linnea, som startade med att kommentera en sjukt onödig kommentar och sen dessutom fortsätter att tjafsa genom kommentarer. Lägg ner skiten, glöm varann och gå vidare.

2012-10-18 @ 20:38:07
Postat av: Madde

Glömde skriva namn på kommentaren.

2012-10-18 @ 20:38:31
Postat av: Linnea Jonsson

Haha tycker du synd om mig?
Bara för att du inte får ligga med någon betyder det inte att alla andra är slampor... Face the fact

2012-10-19 @ 08:21:21
Postat av: Amanda

Seriöst, behöver du verkligen den bekräftelsen? Att skriva på bloggen vem du är och inte är med, vilka vänner du har och inte har och vilka killar du är och inte är med. Säger bara en sak; patetiskt. Det sorgliga är att du låter så jävla självsäker här på bloggen men när det väl kommer till kritan backar du ur. Du är så otroligt rädd för hur andra ska se på dig och let’s face it, det enda du strävar efter är uppmärksamhet. Nästa gång du bestämmer dig för att vara omogen och snacka skit med dina så kallade vänner kan du ju ta reda på fakta istället för att sprida falska rykten. Ha så kul att göra nya små inlägg utav det här, för du har väl inte så jävla mycket annat att göra?

2012-11-16 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim