Big day tomorrow

Hejsan på er!
Jobbet idag gick hyfsat fort och bra förutom att jag känt mig svimfärdig hela dagen och haft en jobbig smärta i "bröstet" hela dagen så fort jag ätit eller druckit någonting :/
Efter jobbet hann jag bara komma in genom dörren innan det var dags att vända och gå till mimmos och köpa hem pizza till la familia och sen kollade jag på tv innan jag somnade några timmar.
Nu ligger jag i sängen redo för mina alldeles för få sömntimmar, men fredag snart så får hålla ut! Haha
Imorgon är det även hemmamatch mot leksand så hoppas på mycket folk pch vinst såklart! Så sitter ni hemma imorgon utan något att göra så kom till axa och checka våra grymma killar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim