that's how legends are made

TjaaMan!
 
Fortfarande sjuk, andra dagen jag är hemma från praktiken denna vecka. Vart ju att jag blev hemma igår eftersom jag hade feber och jätteont i huvudet igår morse. Idag när jag vaknade hade jag också skiitont i huvudet så blev hemma idag också. Imorgon däremot har jag inte bestämt hur jag ska göra än, har ju fortf ont i huvudet, illamående och feber men om jag stannar hemma imorgon får tiden utvisa.
 
4½ vecka kvar av praktiken nu, 4 veckor har redan gått. Sjuukt haha men skönt att få komma tillbaka till skolan och få lite skönare rutiner igen, även om det finns a few bad things med det ;) men ska inte klaga på det, om två år är det finito! :/
 
Aja ska käka nu, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim