It's only embarrassing if you care what people think

Godmorgon!
Haha ni kanske märker att bloggen inte prioriteras först nu för tiden, har verkligen ingen lust att skriva vissa stunder, men nu när jag ändå inte har nått bättre för mig så kan jag lika gärna skriva lite :)

Igår jobbade jag mellan halv 8-12 och efter det åkte jag hem, duschade och åt lite lunch. Åkte till axa till 4 och såg j20 återigen torska mot färjestad med 5-2, va har hänt lixom? Haha ingen ssk helg det här!
Efter det åkte jag hem, kollade på en film och somnade.
Idag är det måndag och en ny praktikvecka, men jag är ledig imorgon igen och jag är så sjuuukt taggad för att se ssk krossa djuren imorgon!(y)

Ska inte skriva mer, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim