Stockholm

HejsanHejsan bloggen!
Stockholm idag med syster och H, köpte lite kläder sen tillbaka till tälje och käka kebab *mums* haha sen leta mer kläder och köpa jacka :) Sen tog vi 4bussen hem och sen började jag packa och jag håller på med det fortfarande ;o Har lite resfeber inför resan imorrn men det kmr nog gå bra!;) Nu ska jag se så jag inte har glömt nått och sen ska jag spela lite om jag hinner, måste upp tidigt imorrn "/ Aja, firar nyår där uppe så blir nog inte så mkt data och bloggande, men finns som vanligt alltid på mobilen, 24/7 så ni som känner kan smsa/ringa! Nu ska jag fortsätta med mitt packande, men vi hörs när vi hörs, pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Karro

sv; tacktack :) bättre sent än aldrig ^^ puss

2009-12-26 @ 20:33:41
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim