awesome night

Hejsan!
Bloggade inget igår, först drog vi ju till grönan, där vi hade det skoj..ända tills det börja regna, så efter några timmar i spöregn åkte vi hemåt, med dyngsura kläder -.-
Sen åkte vi hem till J och hängde där resten av kvällen/natten. Jag, madde och hannah tog 2-bussen hem till oss där vi slockna direkt typ :O
Efter ett tag slog blixten ner typ i närheten där vi va så strömmen dog i hela området i typ en halvtimma, så vi satt/låg i ett kolsvart rum tills strömmen kom tillbaka igen :D haha
Sen  lyssnade vi på musik + spöregnet och hade det hur kul som helst! (y)
Jag vet inte vad de andra tyckte men jag hade det iaf bra ;)
Så tack för dagen/natten alla som va där, det va grymt (y)<3

Idag vaknade jag typ vid 2, åt frukost och nu har jag precis ätit middag, tror jag ska följa med madde ut med vissa från igår, får se hur det blir med det, annars hittar jag på något annat under resten av dagen ;)
Aja, vi hörs mer senare ikväll =)
Puss

Bilder från grönan :) haha


:D



Flera bilder hittar ni på syrrans blogg, haha nu ska vi ut, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim