Hello

HejHej!
Idag är det torsdag och imorgon har det gått ännu en skolvecka. Lektionerna går as segt men tiden har ändå gått ganska fort tycker jag! 
Bloggen kommer läggas åt sidan lite nu när skolan börjat, jag ska försöka uppdatera minst en gång om dagen men jag lovar inget!
Skolan var väl okej idag med, fast maten har blivit uttjatad! Inte bra. Efter skolan stannade jag, Linnea och Avan ett tag på stan innan vi åkte hem, det va väl trevligt men jag fick ont i ryggen :(
Imorgon är det som sagt fredag och då har vi kort dag, slutar halv 2 så då åker förmodligen jag, Erika och Ajla till skärholmen och kollar, sen får vi se om vi stannar på stan efter det och lyssnar på musik. Det är ju kringelfestivalen i helgen om jag inte minns helt fel (?) Vi får se hur det blir med det ;)
Nu ska jag kolla på teve och fixa lite grejjer tills imorrn men jag skriver inge mer idag så vi hörs imorrn, puss ♥


BTW, mitt comviq har tagit slut, fyller på senare ikväll när papi kommer hem. Så tro inte att jag dissar era sms! ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim