jäkla rubriker asså

Vem va det som kom på rubrikerna och varför? de är bara så jobbiga, det är alltid lika svårt att komma på en.. -.-
Aja, har precis spelat några omgångar yatzy men familjen, nu sitter jag här och har tråkigt, ska alldeles strax ge datan till madde. Sen ska jag väl lägga lite passians i min ensamhet tills hon är klar med datan då vi förmodligen spelar kort som vanligt :)) haha
Ska försöka somna lite tidigare idag, jag har haft ont i huvudet när jag sov så länge idag... jag vet inte vad som händer imorrn heller, så för säkerhets skull ska jag somna tidigare än igår, alla behöver ju trots allt sin beaty sleep ;)
Brorsan kommer förmodligen hit imorgon också, om allt går som planerat. Då åker jag och madde förmodligen med honom hem på torsdag eller fredag, och på lördag händer det grejjer :D haha läängtar!

Menmen det var väl allt jag hade och säga just nu, kommer jag på nått mer får det bli i morgondagens inlägg, om jag kommer ihåg :D
Ska ge datan till madde nu, så vi hörs imorgon.

Puss ♥


Saknar er flickor,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim