Trollslända

Hejhej, idag har vi gjort ganska mkt. Först åkte vi till vemdalsskalet, sen skulle vi egentligen åka upp till varggransstugan uppe på ett fjäll, det är en jätte brant backe upp dit men fisket där va stängt så vi kanske tar det imorrn istället om det är fint väder :D
Sen åkte vi till en sjö för att fiska, ungefär när vi skulle hem så satt det en trollslända på mitt ben, jag fick panik ;O shit asså!
Sen hem och grilla och sen gick jag, madde, micke och hundarna upp på fjället, värsta utsikten man har där uppe, kanske kommer in en bild sen :D
Nu ska vi väl bara vara hemma, annars vet jag inte men vi hörs senare ;)

Den här satt på mitt ben ;o


Hittade ingen bild där man ser den fina utsikten från berget menmen, kanske någon annan gång ;) haha

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim