Varggransfjället

Hejhej, som jag skrev igår så åkte vi med brorsans bil upp på varggrans fjället, ganska brant backe men vi kom upp iaf :D haha när vi kom upp dit gick jag, madde & micke högst upp på fjället, tog en hel del bilder, kommer upp några bilder i slutet av detta inlägg ;)
Vi gick runt där uppe, såg ett antal renar också som vi tog kort på, fast fick inga närbilder på dom, sen såg vi bara den fina utsikten.
När vi gått på berget fiskade vi i sjön som finns där, fick ingen fisk men jag och micke fick upp ett gammalt fiskedrag som låg kvar på botten i sjön, sen fastnade vi ganska många ggr bakom stenblock som låg på botten, men ingen fisk fick vi :) haha men vi köpte iaf en rökt röding igår, det är fett gott!!! (y)
Till slut så började det regna så vi åkte hemmåt, förbi affären och sen hem till stugan.
 haha aja, nu ligger maten på grillen så vi ska väl äta snart, sen vet jag inte vad vi hittar på. Imorgon åker jag och madde med micke hem också, längtar tills på lördag! haha
Nu tänker jag lägga in bilderna och sen göra nått annat :)) haha

Bild på en del av utsikten



Uppe på fjället



Del av sjön och stugan



Regnbåge :) haha



Det va stort jämfört med den lilla stugan på bilden ;)



Vädret ändrar sig snabbt :D




Nu är maten klar så nu ska jag gå och äta, kanske kommer upp fler bilder senare ;)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim