AA & Desperate Housewives<3

Tjatja bloggen! :))
Idag är det torsdag och näst sista dagen innan lovet, fett skönt ska det bli! Har ganska mycket som måste göras under lovet så blir inte så mycket slappa, fast ska ju såklart ha sovmorgon ;) hhahaha till typ 2 sådär (?) Yeeeah! Prao idag igen, ganska skön dag faktiskt! Imorrn är det sista praodagen och måste intervjua nån som arbetar där också, fett pinsamt ba; hur lång semester har du? Lixom vad är det för fråga (?) ;s och kom ihåg att det inte är jag som gjort frågorna, det är fett onödigt, dagbok, intervju blablabla... Aja nu ska jag gå coh ta ett bad och läsa min spännande bok, eftersom det inte blev så igår.
Jag längtar tills nästa andra avenyn avsnitt kommer... och tills desperate housewives börjar ;o<3 Men nu ska jag dra, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim