Grattis!<3

Hejhej bloggen!
Ja, haha har bara vart hemma idag typ, vaknade halv 2 med huvudvärk, mådde inte alls bra igår kväll, kändes som om jag skulle spy....men jag klarade mig! Sov iaf till halv 2 då jg gick upp och åt frukost, sen städade jag rummet och sen hade jag tvättstuga :) Sen bakade jag lite med mami och syster, sen åkte jag och syster till affären och handlade lite, sen på hemvägen så va bussjäveln försenad, fuck it! Stog där och frös och bussen va 15 minuter sen!!! -.- Aja, kom hem till slut iaf och nu har jag precis ätit tårta, muums! Men nu ska jag gå och kolla klart på melodifestivalen, killen som sjöng första låten va ju bara för gullig ;p haha men vi hörs imorrn, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim