Lov snart! :))

Tjena alla glada!
Började tio över 9 imorse, började med matte, jag och erika gjorde klart vår modell :)) Snyggaste ever!!! Sen so, tråkig genomgång hela lektionen, sen fick man tillbaka svenska provet, VG+ fick jag, är nöjd! ;) Sen varé engelska prov, gick väl sådär bra haha... Sen hem och hämta pengar med erika, sen köpa godis och sen sitta och kolla när de andra spelade basket, trots huvudvärken så varé fett me kul!!!;D HAHAHAHAHA <3 Sen hem och käka och nu sitter jag här och läser lite bloggar, lyssnar på musik och snart ska jag och erika göra vår biologi uppgift som ska va inne imorrn, egentligen orkar jag inte men måste ju! -.- Men nu måste vi börja vi hörs senare, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim