Filmkväll i skolan (?)

Hej, idag är det tisdag och bara 2 dagar kvar i skolan den här veckan, iaf för min del. Är ju ledig på fredag ;D Iaf, idag i skolan så planerade jag och några till att ha en filmkväll/natt i skolan nu sista dagen innan sommarlovet. Rektorn skulle kolla med larm och skit om vi kan sova över också, hoppas verkligen det går igenom. Skulle ju va gryyymt kul! Efter skolan gick jag hem och åt och nu ska jag skriva en informations text om Mozart :D
Sen ikväll är det ju desperate och sen dubbel avsnitt av cougar town så vi hörs kanske innan det, annars imorrn.
Pussen ♥

Juste! Jag köpte min avslutningsklänning idag haha


Sen är det en rosett på ryggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim