Filmkväll

Tjena!
Idag va vi ut till bastmora med klassen + paralellklassen, tog en massa finfina bilder med tjejerna som kommer uppp så fort hannah skickat dom ;) sen hoppade vi studsmatta och kollade på när några badade, själv hade jag inga badkläder med mig :( menmen sen kollade jag på när några spelade brännboll också :D haha
efter det åkte jag hem en snabbis, sen åkte jag till affären med syster och fick typ migrän, kul lixom! NOT.
Nu kom jag typ precis hem, köpte cola och godis tills imorrn, ska ju på "utflykt" xD haha ikväll vet jag inte vad som händer, får la se ;D haha men jag skriver mer senare.
Puss ♥

Juste! Imorrn bliré filmkväll i skolan, myyyys!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim