Hemma

HejHej! Nu är vi hemma från norrland igen, har vart en kanonhelg hos kusinerna! :) Vi åkte dit i fredags och kom hem idag. I fredags gjorde vi inte så mycket, pratade och kollade på teve typ. Jag va skiiit trött, även om jag sov typ hela vägen upp... (?) Uppe i Norrland sken solen fast sen blåste det skitmkt så det blev kallt. Sen i lördags va vi i affären och till kyrkogården sen satte vi upp partytält,fast vi va osäkra på om det skulle få vara kvar på marken när det blåste ;) Sen lagade vi mat och dukade inför "festen", haha det vart en lyckad kväll :D haha sen idag så åkte vi hem vid halv 11 kanske, och kom hem typ halv 6. Jag är skit trött nu också, är yr i huvudet och allmänt seg, ska lägga mig tidigt idag, är du skola imorrn också. Helt onödig vecka, bara utflykter typ -.-
På torsdag får vi sommarlov också, fett med hääääärligt! taggataggatagga! Bilderna från helgen kommer någon annan dag, förhoppningsvis imorgon om jag orkar. Nu ska jag bara sitta här och kolla på teve tills jag ska gå och lägga mig. Vi hörs mer senare.
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim