Jag vet

Hejsan!
Jag vet att jag skulle skriva när jag gick upp men jag orkade verkligen inte, hade ont i huvudet då fast det har gått över nu ;)
Min dag har spenderats framför teven, jag gick upp 2 och då kollade jag på film, sen har jag kollat på vanlig teve eller vad man nu säger :D haha
Igår kväll kollade jag på film med syrran, vi kollade på fucking åmål, den va faktiskt ganska bra. Svenska ungdomsfilmer brukar vara ganska bra faktiskt! haha aja, jag somnade typ halv 3 och gick upp 2 idag, haha! Latmask där carro! xD menmen nu ska jag städa undan lite grejjer i rummet och sen fortsätta kolla på teve, får se om det kommer någon bra :)) men vi hörs mer senare.
Puss ♥


Haha står typ på spanska, men wtf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim