Lägret

TjaTja!
Nu har jag vaknat, för en halvtimma sen kanske har sovit sen jag skrev det förra inlägget :D haha det va såå sköönt!
Nu tänkte jag berätta lite kort om lägret ute på alphyddan, kanske inte blir så långt inlägg, börjar få ont i huvudet ;o aja bilderna kommer inte nu, ni får en bildbomb sen någon gång! Har inte lagt upp dom ännu.
Menmen iaf vi åkte ut till alphyddan i söndags förra veckan som ni kanske vet, orkar inte skriva allt vi gjorde på dagarna men iaf någon dag hade vi tönt OS haha och mitt lag vann! Vi är ju bäst! haha sen en dag körde vi "blöjleken", de hade lagt ut en pressening på gräsmattan med vatten och diskmedel på, sen skulle man ha en blöja på huvudet och sen skulle man spruta vatten på andra lagets blöjor :D haha det va kul! Sen har vi badat varenda dag och haft skit fint väder hela veckan! Sen en natt blev vi väckta av ledarna och då skulle vi paddla till en ö och grilla kl. 03.00 på natten, sen en natt blev vi skiträdda, för att vi trodde att det stog någon i skogen och kollade  på oss när vi satt på bryggan mitt i natten och sen kom det någon och knackade på våran dörr - killarna. Sen alla andra nätter typ har vi jävlats med ledarna :D haha aja pallar inte skriva mer, blev yr nu så nu ska jag gå och äta något igen, haha skriver mer senare.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim