Mår inge bra

Hejsan!
Skola idag, först va det nån slags uppvisning med dans, sång mm, ganska uttråkande men de som spelade upp det va duktiga! ;) efter det hade vi håltimma så då drog jag och erika till stan en snabbis och sen tillbaka till skolan igen! haha efter skolan varé basket, va bara med halva lektionen för sen fick jag svårt att andas och mådde illa -.- sen hem och käka och nu gjorde jag precis klart en bilduppgift tills imorrn :)) fredag imorrn igen, fyf'n va skönt!! men nu ska jag gå coh duscha och sen lägga mig och läsa och smsa, mår fortfarande inte bra, hoppas det går över tills imorrn, liksom kul att va sjuk en helg (?) men vi hörs imorrn, pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Amandusirene

Enjoy your website very much. Good job!

2011-07-14 @ 08:13:25
URL: http://amandusirene.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim