Åland

Nu är jag hemma, äntligen!!
Jag tänker inte skriva så mkt nu om resan, är för sent och jag är astrött! Men en sak jag kan berätta idag är att hela min överkropp typ är helt sönderbränd ;o Vi har haft skit fint väder hela helgen och man kan säga att jag blivit liiite sönderbränd bara, axlar, hals, armar, ansikte. Ja, men vad ska man göra (?) ;)
Vet inte om jag ska till skolan imorrn, får se hur jag mår imorrn, just nu mår jag inte speciellt bra. Lite yr i huvudet, träningsvärk i benen, trött ( har inte sovit speciellt mkt i helgen ).
Så vi får se hur det blir med skolan imorrn! Men nu ska jag gå och duscha och sen soooova! Vi hörs imorrn!
GODNATT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim