Deppdag

HejHej!
Idag är det torsdag, imorrn är det fredag :) Sen är det looooov! Matte redovisningen gick finfint! :D haha aja, jag, erika och ajla åkte ner på stan innan lunchen och gjorde en undersökning, haha liiite kul bara men när vi skulle tillbaka till skolan så hade vi inte fått så många svar så vi ringde runt till folk och frågade istället :)) ahahaha det va kul! Sen efter skolan fick jag skjuts hem igen, vi typ skämde ut oss när bussen kom, och vi typ ramla ;o omg hahahahaha! Annars har det vart en deppdag idag, vet inte varför...men jag och några till har vart allmänt deppiga! Som idag, det kom fram en och fråga varför jag såg så deprimerad ut :D haha kanske syndes mkt, vad vet jag (?) menmen får hoppas att morgondagen blir mkt bättre! ;) haha nu ska jag vänta till eve ringer, ska ut och hitta på ngt, hörs mer senare elr imorrn.
pusshej<3

Snart är det sommarlov!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim