En speciell dag idag!

Idag är det en speciell dag, Norges nationaldag! Men inte bara det för idag är det....
|
|
|
|
|
|
|
min dag, jag blir 15 år idag!
Haha lite kul, menmen ;) Fick en present igår kväll när jag kom hem, som en tidig :D haha och vet ni vad jag fick (?)
En systemkamera! :D
Så nu blir det mkt bilder här på bloggen när jag hinner lägga upp och när det finns bilder att lägga upp förstås ;)  menmen
Blev ingen skola för mig idag heller, inte sovit så bra inatt och sen va jag lika yr imorse som igår. Och sen hade jag ont i huvudet också, inte bra! På min födelsedag också :( menmen finns inte så mkt att göra, nu mår jag lite bättre och det är ju bra :D nu ska jag göra klart spanskan och sen kolla på film, hörs mer senare.
Pussen<3


Kommentarer
Postat av: Renegina

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-20 @ 08:50:05
URL: http://renegina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim