Magnum GOLD

Idag va det skola igen, började med att mötas på stan och gå till ungdomsmottagningen, sen 2 till lektioner. Efter skolan köpte jag och eve en glass på konsum och promenerade ner till stan där vi tappert försökte hitta en avslutningsklänning till mig, men icke sa nicke! Fanns inte en enda som jag fastnade för -.- Där nere mötte vi även saara och johanna så vi gick med dom efter. Köpte iaf hårspännen och hårsnoddar. Skulle köpa nya skor också men hittade inga ;o
Nu ska jag skriva klart en spanska uppgift som ska in imorrn, sen ska jag duscha och kolla på teve. Imorrn ska vi till IP, skit tråkigt! Men vi hörs mer imorrn.
Pussen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim