Morsdag

Imorse vid 10 åkte jag och syster till ikea och skärholmen, i skärholmen skulle jag ju kolla om jag hitta nån avslutningsklänning, hittade en på MQ som jag tänkte köpa, men den fanns inte i min storlek, så ska kolla på stan annars blir det stockholm. Den tänkte jag köpa om jag inte hittar någon annan :D aja, sen hem och "fira" morsdag, köpte även lite presenter och blommor till mamma i skärholmen. Sen efter det åkte päronen och jag och madde gick ut, va ute ett tag och sen till affären med bror. Kom hem för någon halvtimma-timma sen och nu har jag duschat. Funderar på att gå coh lägga mig, måste ju upp halv 6 imorrn om jag ska hinna ut med hundarna innan skolan. Har ont i huvudet också, hoppas det går över tills imorrn!
Pussen

grattis mamma ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim