Orientering

Shiiiiet asså, jag blir galen på vädret! Fast vi behöver väl lite regn också antar jag. Menmen iaf så skulle vi ha orientering idag, i SPÖREGN!! Men vi va ju tvungna att springa iaf så vi gjorde det, men det va inte speciellt kul, man kunde fan vrida 50 liter vatten ur fötterna när man kom hem, kläderna va dyblöta, kroppen va iskall.
Kuuuuuul, elr not!! -.- Sista ggn jag orienterar i regn, aldrig mer!! Om det är sånt väder på torsdag när vi ska ha friidrott så tänker jag inte heller va me! menmen redovisningen av mitt tal gick finfint idag iaf, så det klara jag väl  hoppas jag xD haha nu ska jag försöka bli klar med so:n och sen vet jag inte.
Pussen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim