Valborg

HejHej!
Hann aldrig blogga igar, efter skolan följde jag med eve hem, sen efter det drog vi hem till mig och hämtade pengar, sen ner till stan en snabbis, träffade tamar, ilda och anastasia där också :D sen hem igen för att käka och fixa oss och sen ner till maren, där mötte vi anastasia, ilda, tamar, hannah, erica, dan och några fler, haha! Vi blev bara liite rädda när de började smälla raketer, haha man blev typ döv -.- haha men aja, sen när vi skulle ta bussen hem senare så kom vi inte på för att de va så fulla så vi fick vänta typ i en timme, sen när vi gick av så stog vi i ss ett tag och snackade innan vi gick hem. Vi somnade direkt typ hahahaha. menmen nu har eve gått hem och jag ska äta frukost, sen ska jag göra klart lillens present ;) men vi höres mer senare.
pusshej<3
tack för kvällen igår (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim