Onsdag - studiedag

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har inte orkat med datan. Hade ju studiedag idag också så jag gick upp vid 11-12 kanske, då åt jag frukost och kollade på teve. Vid 4 hämtade jag lillen från dagis och sen kollade jag på teve igen, så man kan säga att i stort sätt hela min dag har gått ut på att titta på teve :) och än är det inte över för om en halvtimma börjar idol :D haha
Funderar på om jag ska duscha och gå och lägga mig efter idol, så jag kommer upp imorgon. Måste upp tidigare än jag brukar så kan vara en bra idé ;) men nu ska jag inte trötta ut er, vi hörs mer imorrn efter fotbollscupen! :) puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim