Orkar inte

Go'kväll! :)
Har inte varit hemma på hela dagen, så har inte haft tillgång till internet :) Skola först, sen drog man till heron city med erika, linnea och ajla...där gick vi runt lite, käkade, åkte någon rolig bil som rörde sig (:D) och såg på bio ; grown ups. Så jävla bra, rekomenderar den starkt till alla som gillar komedier! :D:D haha
Kom hem typ kvart i 10 och nu sitter jag här och håller på att somna, så jag ska typ lägga mig och kolla på teve tills jag somnar eller nått, imorgon är det en ny dag ;) Lördag också så får väl se vad som händer då :)) men vi hörs mer imorrn, puss ♥

Så j'vla bra film! :D

Inte rätt bild men skitsamma, samma personer
iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim