Södertälje IP

Idag har hela högstadiet vart på Södertälje IP hela dagen, men det va lite annorlunda idag än andra ggr vi vart där. Idag skulle vi nämligen som klass tävla mot andra klasser, vilket gjorde det lite roligare än vanligt :) haha i början gick det bra med min astma o de men när vi hoppade höjdhopp fick jag "pinnen" en gång i revbenen och en gång på ryggraden så då fick jag svårare och andas och det blev inte bättre när vi skulle springa 400 meter... höll bokstavligt talat på att svimma när jag kom fram, inte bra! men det va väl ganska kul ändå, hela dagen! :D
Efter det åkte jag och erika ner på stan och fixa praoplatser, så nu har vi fixat det på bikbok :)) men nu ska jag kolla klart på teve och sen plugga så vi hörs mer senare, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim