grillat är bäst

Nu är jag hemma efter grillkvällen med "släkten" :) vi åkte som sagt ut dit och umgicks och pratade och kollade runt lite innan maten var klar. Vi åt och var glada och det finns ingenting som är bättre än grillat. Gash va gott det är! Det blev iaf ett trevligt slut på min söndag med underbara människor och underbar mat. Känner att livet leker nu, lovet har precis börjat och jag ser så fram emot resten av lovet. Jag älskar livet ♥ Nu ska jag gå till köket och umgår lite till med människorna jag spenderat min kväll med innan det blir duschen och en mysig hemmakväll med cola och film ;) Vi hörs mer senare då jag lägger in bilder från igår, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim