åååh älska vädret!

Asså fan va alla ska klaga på vädret, välkommen till sverige människor, sluta gnäll!
Själv tycker jag det är frymt mysigt att bara sitta hemma när det är sånt här väder, finns typ inget mysigare!
Men det får jag tyvärr inte göra så mkt idag.
Jobbet idag då igen, höll på att dö av trötthet imorse men vi har faktiskt haft ganska kul på jobbet idag. Bla mobbat vår kollega lite, haha det är roligt! :D
Jaja så jobbet har vart skitchill och kul idag måste jag tillägga :D hehe fick skjuts hem av erikas mamma eftersom det regnar som bara den och nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Om 2 timmar ungefär har jag lovat Lea att åka med henne till simskolan så det är bara att göra det :) hehe men vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim