asså åh!

Herregud vilken dag jag haft!
Började med att man inte ville gå upp ur sängen imorse och att man va SKITSEG! Kom till jobbet och jobbade mina timmar och mot slutet när jag skulle fylla på en hylla med oliver i glasburk hade jag ner (klantig som jag är) en burk med soltorkade tomater! Hahah skrattade lite åt det innan det var dags att städa upp, när jag hämtat skurhinken med vatten så är jag lika klantig igen och råkar tippa den så det kommer en stoooor pöl med städvatten på golvet! Asså helt störd dag jag har haft, seriöst! dagen har inte vart på min sida idag!
När man kom hem fick man ont i huvudet också så det är bara att ta en ipren, fixa käk och lägga sig i sängen och kolla på film och hoppas på att huvudvärken går över!
Vi hörs senare, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim