bilder haha

Tjeeena mellan bena (skoja) haha ;)
skolan idag igen, har haft "kärnämnena" hela dagen så det har vart lite segt men dagen rullade på som vanligt ganska snabbt faktiskt :)
På sista rasten hade jag, Linnea och Katja lite kul när vi låste in oss i Emils rum och lekte med hans hundratals kepsar haha :) bjuder på lite bilder längre ner ;)
Och sen har resten av dagen varit bra den med! Kom hem runt halv fem-kvart i fem nångång och nu sitter jag här. Ska klä på mig och gå ut med hundarna och sen ta en dusch och sen får vi se vad jag hittar på resten av kvällen :)
Imorgon har vi idrott för första gången, haha får se hur det går! ;) Jaja de va väl allt jag hade att säga för idag, men vi hörs mer imorgon, puss ♥♥






De va några, orkar inte lägga in alla men när jag får katjas kanske jag slänger in nån mer ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim