boring

Hejsan!
Nu sitter jag här igen, efter en dag i stockholm med klassen. Började med att man köpte höstens första varma choklad på pressbyrån imorse innan vi åkte till östertälje för att ta tåget:) Mötte upp resten av klassen på t-ccentralen och sen vidare till nordiska museet och gå på nån himla sopor utställning ^^ efter det till hötorgshallen och göra en uppgift och sen drog jag, linnea och katja till donken och käkade, vi höll alla tre på att dö av hunger typ så de najjs! :D
Tåget hem och Linnea följde med mig hem, jag fick huvudvärk och höll på att somna medans hon kollade på teve..haha stackare! :/ Nu har hon dragit hem och jag sitter här ensam igen, imorgon är det fredag och efter det är första veckan i gymnasiet avklarad :) känns awesome!
Nu ska jag duscha och sen "vila" en stund, tills familjen kommer hem :D
hade, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim