Hemma nu

Nu är jag hemma från skolan några timmar tillbaka och herregud vad jag är glad att jag valde just vackstanäs!
Vet ju inte hur skolan är ännu, kanske kommer bli skittrist och dåligt men det tror jag inte. Det ska nog gå bra! :D
Träffades först alla ettor och lärare i matsalen där vi fick lite information, sen vidare till vårt "hemklassrum" eller vad man ska säga där vi fick busskort, schema mm. så det är najs. Ska praktisera 50 % av all tid och det känns bra, fan va taggad jag är!
Sen gick vi runt och kollade salar och våra skåp och sen mötte vi alla andra ettor i kubb ^^ haha efter det vart det go' fika och sen bussen hem :)
Så chill dag och imorgon börjar det på riktigt, ganska taggad ändå :)

Känner att detta kommer bli himla bra, nu kör vi vacksta!! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim