huvudvärk...igen! -.-

Måndag idag och gick i skolan till tjugo i fyra.. På schemat idag hade vi mentorstid, hygien, matte och svenska :) ganska chill dag idag igen och roligt har vi haft med våra underbara vänner :D hehe jaja, vart lite irriterad på bussen när vi skulle hem, en station innan jag och katja skulle av svängde den ner för en backe och åkte till hamn innan centrum. Fett surt, snacka om att man blev liite irriterad lixom. Stå på en kvav, fullpackad buss med sprängande huvudvärk och åka väärsta omvägen med väärsta trafiken också förstörde min dag typ! -.-
Kom hem, lagade mat till mig, åt och kollade på teve med mamma och Lea :) Har fortfarande ont i huvudet, fast jag tog en ipren för någon timma sen!
Huvudvärk kan man fan inte bli av med! :( Skit i det nu, tänker sätta på teven och stänga in mig på mitt rum och kolla på teven slash sova (y) Låter skitnajs i mina öron! Så får det bli, imorgon är det tisdag och en ny dag. Så skulle gärna vilja vakna utan den där förbaskade huvudvärken imorgon som förföljer mig varenda dag jag går i skolan!
Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim