iPhone

hejsan!
Igår efter jobbet träffade jag som sagt Linnea på stan, och vi bestämde att hon skulle slagga hos mig igår :) Först gick vi till stan, där sprang man på manon, amanda, katja, tamar och agnes så vi stog och snackade med dom ett tag innan vi drog till kebab house och åt :) åt knappt halva min tallrik innan jag började må illa så efter det gick vi till skejtparken och satt där ett tag och kolllade lite ;) Efter ett tag kom joni och dennis och höll oss sällskap eftersom joni skulle lämna dag-otto filmen som vi ville låna xD hehe älskar dag-otto :D
När vi suttit där i några timmar drog vi hem och bytte om och sen ut i ss några timmar till, kom hem runt halv 2 typ och somna direkt! (a)
När vi vakna imorse gick vi ut med hundarna och sen åkte vi till kungens kurva för att jag och madde skulle köpa nya mobiler, så nu har jag inhandlat en iPhone. Har alltid sagt att jag aldrig vill ha en sån men en sån blev det! :D haha ikväll vet jag inte vad som händer, alltid nått!
Men vi hörs senare, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim